środa, 27 czerwca 2012

12

Moje ostatnie odkrycie - RMF ON Smooth jazz albo Celtic. Jest też kanał z muzyką filmową . No i klasyka klasyki czyli RMF Classic. Największa zaleta tych kanałów, oprócz fantastycznej muzyki, jest to, że nie ma prawie reklam. I nie ma prawie wiadomości.  Nie ma redaktorów, którzy starają się być ze wszelką cenę dowcipni. Żadnej radiowej sieczki, reklam Lidla, innych bzdur. Tylko muzyka - to niesamowita wręcz ulga dla umysłu. Świadomie ograniczyłam ilość informacji jaką przyjmuję od świata. I jest mi zdecydowanie lepiej. Higienicznej.
Praca do pokazania na dziś : stolik który powstał z blatu stojącego od lat w piwnicy i starego kwietnika. Nie wiem, czy wytrzyma dłużej niż jeden sezon, ale przydaje się bardzo na balkonie. No i moja ulubiona porcelana. I jeszcze bardziej ulubiona kawa. Już mi myśli uciekają do wakacji w Chorwacji.... Tamtejsza kawa pita na tarasie restauracji wczesnym porankiem, kiedy nie ma jeszcze upału, tłoku.. Dla takich chwil warto czekać cały rok. :) . Dziękuję Hanutce za wizytę na moim blogu i ciepłe słowa.
Dziś dostałam mały stoliczek do odnowienia. Ma dostać drugie życie po gruntownym liftingu. Hmmmm.....



Brak komentarzy: