czwartek, 14 czerwca 2012

8


Mam Niechcieja. Mój Niechciej ma błyszczące futerko i chodzi za mną wszędzie i mówi: "o jak mi się nic nie chce.....". Ostatnie parę dni głównie zajmowałam się zdobywaniem wiedzy, jak zmienić sobie szablon w blogu na bardziej klimatyczny. Niestety poległam na całej długości. Niby takie proste, tu pobrać tam, skopiować i już powinno hulać.. Tylko jakoś nie hula.. No nic, pewnie ta wiedza przyjdzie z czasem ,a może znajdę kogoś bardziej "gramotnego" w tej kwestii niż ja. Na razie podczytuje też inne blogi i podziwiam szablony i pokazywane tam rzeczy.
Z moich hobbystycznych rzeczy ostatnio wykonanych mogę sie pochwalić : ta dam...

.

Jestem z tej skrzyneczki bardzo zadowolona. Wszystko wyszło  tak, jak chciałam, co nieczęsto sie zdarza.
Serwetka Venice Port

Mam w piwnicy kosz wiklinowy, taki na drewno do kominka. Mam też plan, żeby go zabejcować na jakiś ciemniejszy kolor i zagospodarować na balkonie. Żeby się  nie marnował. Ale ponieważ ostatnio pogoda nie zachęca do pracy na dworze, a już tym bardziej w wilgotnej piwnicy, kosz czeka. Tu dygresja, czytam ostatnio " 7 nawyków skutecznego działania" S. Coveya, który twierdzi, że ludzie proaktywni zawsze mają właściwą pogodę do działania. Hmmm... wychodzi na to, że jeszcze nie osiągnełam covey-wskiego stopnia proaktywności. Poczekam, aż będzie bardziej sucho.
A tymczasem do posłuchania
B. Streisand "Women in love"

2 komentarze:

Mangosia pisze...

Podziwiałam zawsze romantyczne szablony na innych blogach i zastanawiałam się skąd to się bierze, aż znalazłam w necie parę instrukcji. Tu jest kopalnia szablonów http://www.thecutestblogontheblock.com/
Wybierasz zakładkę "Backgrounds" potem "blogger" i "hulaj dusza" jest w czym wybierać, kopiujesz bardzo długi kod, wklejasz go u siebie na blogu otwierając "Układ" - "dodaj gadżet"- szukasz- "HTML/JavaScript Dodaj" i w treści wklejasz ten kod. Powinien już pojawić się na blogu , potem zostają tylko kosmetyczne poprawki w "Projektant szablonów Bloggera"
Warto też zrezygnować z weryfikacji obrazkowej, bo odstrasza komentujących: otwórz "ustawienia" - "Posty i komentarze"- "Włącz weryfikację obrazkową " Przynajmniej tak mam u siebie.
Fajne prace- pozdrawiam:)

Zimt pisze...

Mangosiu, bardzo dziękuję za wizytę, rady i bardzo, ale to bardzo się cieszę, że podobają Ci sie moje prace. Dopiero dziś zauważyłam Twój komentarz i zaraz odpisuje.