czwartek, 27 marca 2014

107

Ach te branżowe pieszczoty i czułości : My  fundujemy powtórne tyczenie geodezji, geodezja wstrzymuje operaty podwykonawcze bo odnawia nasze  tyczenia. Tyczenia zepsuły koparki GW. Trójkąty wzajemnych zależności i współzależności.
Zmęczona jestem ostatnio. Mam wrażenie, że tzw "góra" mówiąc bardzo kolokwialnie " sra rozumem". Co jeden to bardziej  złotoustny i bardziej bredzi, bardziej oderwany od rzeczywistości. Najszybszy sposób na podniesienie mojego ciśnienia, to zdanie zaczynające się od " idz i powiedz......". Wtarłam dziś w beton pewnego pana, który nieopatrznie rozpoczął zdanie od " Pani powie Inspektorowi, że ..............".

2 komentarze:

moje-waterloo pisze...

Bo idź i powiedz, to jest takie: pse pani, a on sie kopie.

Zimt pisze...

No dokładnie tak. I niestety takich piaskownicowo - przedszkolnych odniesień jest całe mnóstwo.