niedziela, 16 marca 2014

104

Eee powinnam chyba coś napisać, bo u Łoterloo spadam jakoś w rankingach w bocznej szpalcie :))). Ostatnio była tak ładna pogoda i tyle pracy, że od nadmiaru świeżego powietrza byłam wręcz oczadziała.
 Z nowości...
      Kudłaty pojechał kończyć robotę w Warszawie  więc mamy kolejny pogodowy  Armagedon. Dwa małe ataki zimy tej zimy miały miejsce kiedy tenże Kudłaty usiłował zakończyć kontrakt w Warszawie . Powiedziałam mu już, że musi się wyrobić do Wielkanocy i broń Boże nie pracować w długi weekend majowy. Będę finiszować z innymi kontraktami i dobra pogoda jest mi niezbędna. Biegam między dwoma kontraktami, gdzie jeden idzie bardzo dobrze ( tfu, tfu, żeby nie zapeszyć), a na drugim jestem regularnie wzywana na dywanik i przepytywana na okoliczność: dlaczego u sąsiadów w ciągu miesiąca zrobiliście 20 km ogrodzenia a u nas null coma nichts ? Na co ja zauważam, że zapomnieliście przygotować dla nas front robót. A no to słyszę, to my przygotujemy. I dostaję karteczkę z wypisanymi odcinkami w ilości 3.990 mb rozstrzelone na 50 km. I dziwią się, że nie dostałam spazmów z radości, że nie posikałam się ze szczęścia tylko zgrzytnęłam zębami i zaklęłam z niemiecka . SK zrobił to samo po włosku. Sycylijski Kowboj kooperuje ze mną i nie wiem, co mam o tym sądzić. Cieszy mnie to. Tak po prostu. 



Jesteśmy po dniach otwartych w szkole podstawowej do której od września będzie chodzić Mała. Mieszkamy w takiej miejscowości, gdzie nie ma prywatnych szkół a te publiczne są jakie są. Wybór jest czysto logistyczny. Po wizycie w szkole Zosia jest przekonana, że szkoła to takie miejsce, gdzie panie nauczycielki dają cukierki, notesiki i ołówki. Bardzo szybko ją wyleczą z tego przekonania. Niestety.
     



4 komentarze:

martuuha pisze...

No w końcu!!!

Opowiadaj, co planujesz na majówkę :)

moje-waterloo pisze...

Bardzo się cieszę, że choć do tego się przydaję (się, się). Mogę Cię nawet podkreślić na czerwono, żeby było bardziej dramatycznie.
Jaśko, bój się Boga, nareszcie jesteś (Sami swoi). No.

Zimt pisze...

martuuha; na majówkę przewidziane jest oddanie około 36 km S3.Będzie się działo
waterloo - nie podkreślaj mnie na czerwono - wystarczy dramatyzmu .

Dziewczyny, trzymajcie kciuki - mam dziś odbiory z BARDZO BARDZO nawiedzonymi inspektorami. Mają poczucie misji chłopaki.

martuuha pisze...

Trzymam kxiuki i za dzis i za s3. Osobiscie jedtem zainteresowana :)