czwartek, 17 stycznia 2013

61

Mała ma urodziny tego samego dnia, co Chustka. Mam nadzieję, że będzie równie mądra, silna i wspaniała. Już jest mądra, silna i wspaniała......

*****
Spadł snieg. W sumie w styczniu to nic dziwnego. Ale bilans  opadów śniegu  to:
- samochód w rowie
- pracownik wykąpany w rowie przy - 4 stopniach
- prawie przewrócony bobcat, który wjechał na zamarzniętą, głęboką kałuże i lód sie pod nim załamał.
Odmówiłam pracy w takich warunkach. Straszą mnie cały czas karnymi odsetkami. Mało komfortowa sytuacja.

*****
Miał być blog hobbystyczny a wyszedł drogowo budowlany.
Dostałam propozycję- luźną propozycję, dodam-  nadzorowania kolejnej budowy  bagatela 700 km od domu. Do Lwowa już tylko rzut beretem. Przypomniała mi się Seksmisja i słynne ... idziemy na wschód, tam musi być jakaś cywilizacja.... 
Na szczęście, na razie nie muszę podejmować żadnej decyzji.

Brak komentarzy: